Jest to szczegółowy opis usług wykonywanych w moim studio. Dowiesz się tutaj krok po kroku, co dzieje się z Twoim autem.

 

Początek zawsze jest taki sam- razem dobieramy zakres usługi i cenę tak, aby każda strona była zadowolona.

 

Odświeżenie auta. 

 

Zaczynam od mycia z zewnątrz. Opłukuje nadkola i koła, a następnie je 

pianuję i czyszczę delikatną szczotką. Opony czyszczę dedykowanym środkiem i szczotką. Opłukuje auto, następnie spryskuję całą karoserię pianą aktywną i czyszczę wlew paliwa oraz wnęki. Ponownie spłukuję. Aplikuję środek do usuwania owadów, koła spryskuje preparatem, który usuwa pył z klocków hamulcowych. Spłukuję. Ponownie pianuję i myję auto metodą na 2 wiadra. Spłukuję. Mikrofibrowym ręcznikiem z pomocą wosku na mokro wysuszam karoserię. Odmuchuję zakamarki sprężonym powietrzem i wycieram resztki wody. Na opony oraz plastiki nielakierowane nakładam dressing, a na felgi preparat nabłyszczający.

 

Z wnętrza usuwam dywaniki, śmieci i tym podobne. Myję gumowe dywaniki lub odkurzam materiałowe. Odkurzam całe wnętrze wraz z pędzelkowaniem kratek nawiewu. Następnie preparatem czyszcząco-zabezpieczającym przecieram wszystkie plastiki. Myję szyby i lusterka. Na koniec wkładam z powrotem dywaniki i aplikuję perfumy samochodowe.

 

 

 

Detailing wnętrza

 

Myję wnęki drzwi oraz klapy bagażnika. Następnie wyciągam dywaniki, koło zapasowe, śmieci i tym podobne. Myję gumowe dywaniki lub odkurzam materiałowe. Jeśli trzeba wykręcam fotele i kanapę, odkurzam je oraz piorę. W przypadku skórzanej tapicerki czyszczę skórę i zabezpieczam ją mleczkiem. Wnętrze wieloetapowo odkurzam, aż z podłogi przestanie „wychodzić” piasek. Następnie bezpiecznie czyszczę podsufitkę, daszki przeciwsłoneczne oraz uchwyty przy podsufitce tzw. „strachołapki”. W kolejnym kroku przechodzę do czyszczenia słupków we wnętrzu, wnęki bagażnika, deski rozdzielczej, kratek nawiewu i wszystkich schowków, pedałów nożnych oraz zakamarków, po czym piorę podłogę. Zabezpieczam plastiki dedykowanym dressingiem. Myję szyby. Czyszczę szyny w fotelach i montuję je z powrotem do wnętrza. Czyszczę koło zapasowe oraz akcesoria typu gaśnica i odkładam je na swoje miejsce. Całość zwieńczona jest aplikacją perfumów samochodowych.

 

Auto wydaję suche.

 

Polerowanie lakieru

 

Zaczynam od mycia z zewnątrz. Opłukuje nadkola i koła, a następnie je 

pianuję i czyszczę delikatną szczotką. Opony czyszczę dedykowanym środkiem i szczotką. Opłukuje auto, następnie spryskuję całą karoserię pianą aktywną i czyszczę wlew paliwa. Ponownie spłukuję. Aplikuję środek do usuwania owadów, koła spryskuje preparatem, który usuwa pył z klocków hamulcowych. Spłukuję. Ponownie pianuję i myję auto metodą na 2 wiadra. Spłukuję. 

 

Rozpoczynam proces dekontaminacji lakieru, czyli usunięcia opiłków metalicznych, resztek asfaltu, smoły, żywicy. W tym celu auto spryskuję deironizerem oraz środkiem typu tar&glue. Delikatnie wypracowuję produkty gąbeczką. Spłukuję. Kolejnym krokiem jest glinkowanie, czyli mechaniczne usunięcie pozostałości osadów, których nie usunęły środki chemiczne. Spłukuję auto wodą.

 

Następnie auto osuszam ręcznikiem z mikrofibry oraz wydmuchuję wodę z zakamarków.

 

Oklejam elementy z tworzywa sztucznego i gumy oraz szyby, aby pasta polerska ich nie pobrudziła. Koła zabezpieczam odpowiednimi pokrowcami. 

 

Dobieram odpowiedni zestaw gąbek lub futer polerskich i past tak, aby osiągnąć założony efekt w możliwie krótkim czasie.

 

Po zakończeniu prac resztki pasty usuwam dedykowanym zmywaczem i mikrofibrą tak, aby nie zarysować lakieru.

 

Wydmuchuję resztki pyłu z pasty z zakamarków za pomocą sprężonego powietrza i delikatnego pędzelka.

 

Opony i plastiki nielakierowane zabezpieczam dressingiem. Na koniec myję szyby.

 

Auto jest gotowe do wydania. 

 

 

Aplikacja powłok ochronnych

 

Aplikacja powłoki ochronnej zawsze poprzedzona jest polerowaniem lakieru (patrz wyżej).

 

Powłokę aplikuję element po elemencie, pilnując aby każdy kawałek lakieru był nią pokryty. Po odpowiednim czasie powłokę docieram delikatnymi mikrofibrami aby zdjąć jej nadmiar z karoserii. 

 

Po aplikacji powłoki na całe auto, odczekuje ona w temperaturze 20 stopni Celsjusza co najmniej 8 godzin.

 

Po tym czasie auto jest gotowe do wydania klientowi. Na powłoki ONYX Coating wydawana jest pisemna gwarancja oraz instrukcja obchodzenia się z powłoką ochronną na aucie.

 

Regeneracja reflektorów

 

Czyszczę lampy oraz części sąsiadujące. Oklejam taśmą elementy narażone na zarysowanie podczas pierwszego etapu regeneracji. 

 

Papierem ściernym o odpowiedniej gradacji usuwam uszkodzoną powierzchnię reflektora, zmatowienia oraz resztki lakieru.

Odtłuszczam lampy i myję elementy sąsiadujące.

 

Następnie za pomocą pary poliwęglanu odbudowuję wierzchnią warstwę reflektora, dzięki czemu staje się on idealnie przejrzysty. 

 

Po 8 godzinach zabezpieczam auto powłoką ceramiczną.

 

Takie lampy są gotowe do wydania klientowi.

Godziny otwarcia

 

Poniedziałek - sobota Niestandardowe godziny pracy
Niedziela Niestandardowe godziny pracy

 

Dane firmy

 

64-316 Chraplewo 23

 

+48 535 831 571

Facebook

 

Zachęcamy do dołączenia do nas na Facebook. Można tam odszukać najnowsze projekty, filmy, czy zadać pytania.

 

facebook

 

Funkcja dostępna tylko dla zalogowanych.